sobota, 15 czerwca 2013

Centrum dowodzenia

Komputer to moje podstawowe narzędzie organizowania życia. To rozrywka i zabawa, praca i nauka, sposób na spędzanie wolnego czasu i na nudę, na odpoczynek, kontakt ze znajomymi. To multi-funkcjonalne narzędzie.

Jednak również inna rzecz w moim życiu spełnia bardzo ważną rolę i stanowi tytułowe centrum dowodzenia. To miejsce zarówno do wyżej wymienionych czynności i przyjemności, jak i do kilku innych. Mówię o moim łóżku ;).

Dlatego też przeglądając katalog mebli Vox (do pobrania tutaj: KLIK) od razu w oko i serce wpadło mi łóżko, które wydaje się być meblem moich marzeń:

Polecam powiększyć, by przeczytać zachęcający opis ;)
Łóżko pochodzi z kolekcji 4 You by Vox, w skład której wchodzą meble o nowoczesnym i prostym wzornictwie, aczkolwiek nadal przytulne i o wielu funkcjach użytkowych. Ja jestem bardzo na tak, niestety ceny są dla mnie mniej na tak - łóżko bez materaca i dodatkowych akcesoriów to koszt ok. 2 800 zł :/



Próbowałam odnaleźć trochę realnych aranżacji z użyciem tego łóżka, niestety grafika Google pełna jest jedynie wizualizacji, których przykłady zamieściłam. Pamiętam jednak, że jak odwiedziłam salon Vox, meble te "w realu" zrobiły na mnie niemałe wrażenie ;).

Jednocześnie prezentowany mebel jest całkowitym zaprzeczeniem zasad feng shui... Kiedyś miałam manię i się dość mocno interesowałam, więc pamiętam, że ta sztuka postuluje m.in. o to, by łóżko służyło jedynie do snu i odpoczynku (nie powinno się ani czytać w łóżku, ani oglądać telewizji, a już broń Boże pracować). Zabrania się ustawienia wielu elementów wokół łóżka i w sypialni (nie dla zagracania - powiedziałabym: jakże inaczej niż na prezentowanych zdjęciach), a sam mebel nie powinien mieć ostrych krawędzi...

Z mojego punktu widzenia i z punktu widzenia moich upodobań wyżej wymienione zasady nie mają racji bytu, a łóżko nadal będzie dla mnie wielofunkcyjnym i najważniejszym meblem w moim życiu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz