środa, 10 kwietnia 2013

Królewska poczta

Jeśli do mojej skrzynki trafia przesyłka z takim znaczkiem:


z miejsca sprawia, że jestem wniebowzięta :). Naprawdę kocham niespodzianki, a że te przesyłkowe nie zdarzają się często, każdy taki pakuneczek to przeżycie niczym podczas rozpakowywania bożonarodzeniowych prezentów :D. Tak więc mam frajdę ;). 

Tym razem zawartość przesyłki przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Z okazji minionych urodzin otrzymałam m.in. śliczną kartkę z życzeniami oraz książkę. I to nie byle jaką! Brytyjskie wydanie The Hobbit - J.R.R. Tolkien. W oryginale! Hobbit to może nie jest moja ulubiona książka, ale Tolkien to zdecydowanie mój ulubiony pisarz, artysta, mentor. Po prostu nie mam słów, by opisać jak nie mogę wyjść z podziwu nad jego fascynującą osobą. Cóż to za Mózg - stworzył świat od podszewki, alternatywną rzeczywistość tak kompletną, że aż ciężko uwierzyć, iż Śródziemie nie istniało naprawdę. Więc cieszę się ogromnie, że będę miała możliwość przeczytać coś dokładnie tak, jak Tolkien to napisał: w jego ojczystym języku, bez zmian wymuszonych tłumaczeniem.



Dodając do tego staranne wydanie z kopiami rysunków samego Tolkiena wewnątrz, mamy egzemplarz idealny!



Kolejny punkcik mogę sobie wykreślić z listy marzenio-pragnień :D. Jakiś czas temu wpisałam na nią posiadanie (i co ważne, a może być trudne) przeczytanie właśnie Hobbita i Władcy Pierścieni w oryginale. Ale o czytaniu i to po angielsku innym razem ;).


Na koniec przesłanie ze sklepowej reklamówki, w którą zapakowana była książką. Genialny tekst do umieszczenia na siatce z księgarni:


Dziękuję Siostra! :*

5 komentarzy:

  1. Też ostatnio się dowiedziałam ze Władca Pierścieni i Hobbit to nie wszytko co Tolkien ma nam do opowiedzenia o Śródziemiu! Byłam pod wrażeniem!:) Super prezent ! miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tekst z zaistalowaniem biblioteczki zamiast szklanego ekranu. Z pewnością byłoby o wiele przyjemniej :) Pozdrówka x

    www.todaymyway.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Tyle razy już zaczynałam, że pierwsze zdanie znam na pamięć ;)

      Usuń