środa, 26 września 2012

-20% na wszystko C&A

Dziś w gazecie przeczytałam ogłoszenie o akcji C&A pod hasłem "Rodzinne dni". W dniach 27 września - 1 października zniżką -20% objęta jest cała kolekcja w sklepach stacjonarnych i tym internetowym (klik!). Myślę, że jest to dobra okazja by przeglądnąć propozycje marki na jesień, a i może skusić się na jakiś zakup. Zawsze o 1/5 cena będzie niższa ;).

Mikrodruczkiem dopisane, że rabat nie łączy się z innymi rabatami. Oczywistość ;). 
Jeśli chodzi o markę C&A - mam kilka rzeczy i jestem z nich zadowolona, ale słyszałam także negatywne opinie co do jakości. Ciężko mi się więc wypowiadać za wszystkich, moje zakupy były do tej pory udane: rzeczy nie niszczą się przedwcześnie, nie tracą fasonu, a ponadto potrafią trafić się śmiesznie tanio :). Zaglądnę więc na dniach do sklepu, może uda mi się upolować coś w naprawdę atrakcyjnej cenie, szczególnie że rozglądam się ostatnio za jakimś ciepłym, jesiennym sweterkiem :).

A Wy lubicie ciuchy i dodatki z metką od C&A? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz