wtorek, 25 września 2012

Piosenka dnia

Na sam początek startuję z cyklem "Piosenka dnia", bo chciałam Wam przedstawić piosenkę, którą ostatnimi czasy namiętnie zapętlam. Niewiarygodnie podoba mi się także video do niej:

Florence And The Machine - "Breath Of Life":


Florence Welch kłaniam się za wielki głos i w ogóle kupuję ją w całości. Jednak nagroda najbardziej należy się twórcom klipu - wystarcza mi on za wszystkie zwiastuny do filmu "Królewna Śnieżka i Łowca". Pomijam, że i muzyka, i wokal jest klasą samą w sobie, jednak ponad to niesamowite wrażenie na mnie robi wideo. Zdawałoby się tyle dobrej akcji w tym filmie, fantastyczne kino na najwyższym poziomie... Okazuje się, że recenzenci nie zostawiają suchej nitki na tej produkcji. Osobiście nie oglądałam i naprawdę nie wiem czy żałować, czy nie. Bo piosenka sprawia, że mam ochotę obejrzeć film natychmiast, ale opinie zupełnie mnie nie przekonują.

Zapewne nie oprę się i zwyczajnie z ciekawości obejrzę niedługo "Królewnę Śnieżkę i Łowcę" (będzie to nie lada wyczyn, gdyż nie należę do fanów Kristen Stewart i generalnie pomijam filmy z jej udziałem). W "Królewnie..." bardzo ciekawią mnie efekty specjalne i piękna Charlize Theron. Mam również nadzieję, że cała ścieżka dźwiękowa jest tak dobra jak piosenka przewodnia. Wtedy wszelkie barki mogą zostać nadrobione ;).

A Wy widziałyście ten film? Może ktoś ma odmienne od recenzentów zdanie - chętnie wysłucham :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz