czwartek, 11 października 2012

Wieszak na paski





Od dziś w Biedronce można kupić welurowe wieszaki w promocyjnej cenie 7,99 zł. Są do wyboru różne zestawy, ja upatrzyłam sobie szczególny wieszak, na który polowałam od dłuższego czasu. Cena bardzo atrakcyjna więc do mojego koszyka powędrował zestaw: wieszak na paski plus wieszak na krawaty. Ten drugi nie jest mi na razie potrzebny, jednak sprzedawane były razem.

Bardzo podoba mi się to rozwiązania, gwarantuje porządek w szafie i to, że nie zapomnę jakie paski posiadam (co zdarzało mi się nader często, więc rzadko kiedy zmieniałam ten dodatek). Teraz mam pełen pogląd (prawie pełen, bo w każde spodnie mam wsunięte paski noszone "standardowo").

Na wieszaku jest 11 haczyków, dodatkowo zbudowany jest on z kółek, przez które również można przepleść swój paskowy dorobek. Ja nie mam zbyt dużej kolekcji, ale taka forma przechowywania bardziej mi odpowiada niż zwinięcie ich w szufladzie. Widać nawet jak niektóre są przez to pozałamywane. Teraz już będą ładnie wisieć i czekać na użycie ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz