czwartek, 12 lipca 2012

Niecierpliwe oczekiwanie

Wakacje dla mnie to czas kiedy stosunkowo rzadko korzystam z komputera - przecież jest tyle innych aktywności. Jeżeli pogoda sprzyja przebywam na dworze, spotykam się ze znajomymi, bawię odwiedzających nas w domu Gości, itp. Wybaczcie więc opóźnienia w dodawaniu nowych postów. Powoli  też dobiega końca moja 4-tygodniowa praktyka. Nareszcie się wyśpię! ;) Chyba za tym tęsknię najbardziej :P. Będę też miała znów zdecydowanie więcej czasu dla siebie.

Ale nie o tym chciałam pisać. Cały tydzień upływa mi w euforycznym nastroju po zdobyciu przez Reprezentację Siatkarzy złotego medalu prestiżowych rozgrywek Ligi Światowej. Mało tego, że stanęli na najwyższym stopniu podium, to zrobili to w sposób po prostu mistrzowski. Nie wiem czy oglądaliście chociaż mecz finałowy - był to popis Naszych, na najwyższym poziomie :D. Efektownie i przede wszystkim efektywnie ;). I z tego powodu jeszcze bardziej nie mogę się doczekać mojego najbliższego wyjazdu. Podobnie jak w dwa lata temu i w roku ubiegłym jadę na Memoriał Huberta Wagnera! :D W Zielonej Górze, na ostatnim sprawdzianie przedolimpijskim, spotkają się na towarzyskich rozgrywkach reprezentacje: Iranu, Argentyny, Niemiec i oczywiście Polski :D. Oprócz meczy i sportowych rozgrywek X Memoriał to dla mnie okazja na odwiedzenie Zielonej Góry, w której jeszcze nie byłam. Wiele moich znajomych poleca to miasto, mają związane z nim dobre wspomnienia i uważają, że jest warte odwiedzenia. Mam nadzieje, że moja wyprawa także będzie udana i nie będzie ostatnią. Już sam fakt, że będę tam na siatkarskich rozgrywkach powoduje, że Zielona Góra kojarzy mi się mega pozytywnie ;).

W czasie Memoriału odbędą się również zbiórki pieniędzy oraz licytacje na rzecz Fundacji Herosi. Fundacja ta od lat współpracuje z siatkarzami i innymi sportowcami stawiając sobie za cel "wyposażenie w sprzęt medyczny dziecięcych oddziałów onkologicznych". W tym roku na aukcji podczas zielonogórskiego turnieju prawdopodobnie będzie można wylicytować m.in. złote medale Ligi Światowej Piotra Nowakowskiego i Bartosza Kurka, oraz kilka innych trofeów. Zaglądnijcie na stronę Fundacji po więcej informacji: Fundacja HEROSI (a jeżeli ktoś zarabia, to zachęcam do przekazania na jej rzecz 1% swojego podatku). Ja zamierzam dorzucić parę złotych dla dzieciaków podczas kwest na Memoriale.

Na dzień dzisiejszy wyjazd do Zielonej Góry to jedyna rzecz, jaką mam zaplanowaną na najbliższe tygodnie. Mimo wszystko mam nadzieję, że uda mi się jeszcze gdzieś pojechać, chociażby spontanicznie ;).

Mam nadzieję, że Wy macie plany na wakacje i korzystacie z letnich miesięcy! :)
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. cholera, ale Ci zazdroszczę tych wakacji. jak za mało czasu wolnego - źle, jak go za dużo - też. trudno człowiekowi dogodzić;) mam nadzieję, że Zielona Góra faktycznie będzie dla Ciebie miejscem pozytywnym:) i że znajdę czas, żeby Cię odwiedzić w Słupsku w te wakacje (o ile wciąż zaproszenie ma ważność:))
    No i naprawdę super, że polscy siatkarze zwyciężyli:))

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, a widzisz - zaglądam tu:) tylko im ja częściej wchodzę na tego bloga, tym rzadziej Ty piszesz;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja obecność tutaj i tak mnie cieszy ;). A nad regularnością nadal jeszcze pracuję :).

      Usuń