poniedziałek, 30 lipca 2012

Odnajdź w sobie doskonałość

Wśród ogromu reklamowego "szmelcu" można czasami znaleźć perełki. Reklamy, które albo są dobrze pomyślane, intrygujące, śmieszne lub po prostu ładne; albo takie, które uwielbiam za muzykę.

Z okazji Igrzysk Olimpijskich oglądam znów dużo więcej telewizji niż normalnie i wypatrzyłam jedną z lepszych reklam. Taką motywacyjną, z przesłaniem. Jest to spot reklamowy Nike:


Lubię takie spoty - niosące jakąś wartość, z fajną muzyką i dobrym motywacyjnym monologiem. Jestem podatna na takie bodźce i nawet krótki Nike'owy filmik działa na mnie pobudzająco :). Jest w nim coś, z czego czerpię pozytywną energię i wiarę, że naprawdę mogę osiągnąć to, co tylko zechcę. Ale też uświadamia mi, że nic nie spadnie z nieba, na wszystko trzeba sobie zapracować.

1 komentarz:

  1. Faktycznie fajna reklama:) dla takiego nieoglądającego telewizji człowieka jak ja, to naprawdę ciekawostka:)

    OdpowiedzUsuń