piątek, 31 sierpnia 2012

Światowy Dzień Bloga

Takie niezwykłe święto, jak to z tytułu, obchodzimy dzisiaj :). Życzę więc wszystkich Blogerkom i Czytelnikom wytrwałości i chęci do kontynuowania swoich działalności, i oczywiście wszystkiego innego najlepszego! :)

Chciałam celebrować dzisiejszy dzień wypadem do Yves Rocher, ale strasznie się rozpadało i nie przestaje od rana... Chyba posiedzę dzisiaj w mieszkaniu, ale tylko do wieczora, bo przypominam:


 
Filmik to zwiastun wydania Blu-ray, rozszerzonego z całą masą świetnych dodatków i filmików zza kulis. Odkąd mam w domu odtwarzacz tych płyt mam wielkie marzenie by dostać to wydanie. Co kolejne Święta stękam w Empiku przed półką z płytami blu-ray, jednak cena... Sami wiecie jak to bywa.

Oglądając ten trailer wprost nie mogę uwierzyć, że czeka mnie dzisiaj tak wspaniała noc. Już mam ciary na całym ciele!

***

Na koniec raz jeszcze życzę wszystkim Czytającym oraz Autorkom blogów, które śledzą (a także tym, których jeszcze nie miałam okazji czytać) wiele wspaniałości i dalszej - tak przydatnej społeczności  internetowej - działalności! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz