niedziela, 27 stycznia 2013

Roczek!

Dziś mija rok, odkąd męczę Was swoimi tekstami ;). Myślę, że to wspaniałe dla mnie osiągnięcie - wpadłam w pewną rutynę, ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Myślałam, że nie mogę być na tyle zdyscyplinowana, by podjąć się wyrażania różnych spostrzeżeń w stosunkowo regularnych odstępach czasu, w dodatku w formie nadającej się do publicznego wglądu. Jednak te 365 dni o czymś świadczą. Przynajmniej dla mnie ;). Pisanie na blogu to dla mnie czysta przyjemność i mogę żałować jedynie, że nie zawsze mam na to czas.

Na kolejny (mam nadzieję) rok, mam małe postanowienie odnośnie strony wizualnej bloga. Chciałabym więcej uwagi poświęcić zdjęciom i ich jakości. Przeglądam wiele pięknie prowadzonych blogów i tylko po cichu zazdroszczę Autorom i sprzętu, i warunków, i talentu, i ogarnięcia programów graficznych ;). Teraz sama postaram się moje braki w tym zakresie choć częściowo uzupełnić.

Z okazji "roczku" chciałabym też bardzo pozdrowić moich Czytelników. A także bardzo podziękować, za odwiedzanie mnie tutaj. Dziękuję! Wszystkim! I stałym Czytelnikom, i przypadkowym, i tym, których znam osobiście, a także tym, których nie mam okazji poznać!

Dla Was po kawałku wirtualnego, urodzinowego tortu. Ja i Świat wg Goszy musimy także zadowolić się jedynie smakowitym obrazkiem ;). Jest już po 18.00 więc może dobrze, że taka pychota nie stoi nigdzie w pobliżu ;).

Źródło: grafika google

4 komentarze:

  1. Hej, wprawdzie nie czytam Twojego blogu od roku (znalazłam go dopiero niedawno) ale chętnie poczytam przez kolejny. Happy birthday little blog :) x

    www.todaymyway.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to wszystkiego najlepszego!! Powodzenia i mnóstwo chęci do działania na następny rok :)

    OdpowiedzUsuń