wtorek, 20 sierpnia 2013

Taka sytuacja

Powiem otwarcie i szczerze, że ostatnio trochę świadomie zaniedbałam bloga. A w zasadzie to taka tendencja wakacyjna - wydaje się to niby wolny okres, ale i "nicnierobieniem" można mieć w całości wypełnione dni tak, by się zmęczyć ;).

Ale prawda dotycząca bloga jest trochę inna... piszę od jakiegoś czasu moje magisterskie wypociny i jak namęczę się z kolejnymi akapitami, to później już się poddaję i postów nie tworzę. Za dużo tego pisania - wiecie... składnych zdań, poprawnej polszczyzn i trzymania się tematu. Mam nadzieję, że wybaczycie te opóźnienia i braki - w końcu postanowiłam najpierw się wyedukować, a potem podtrzymywać hobbistyczne pisarstwo ;).

Dziś za to myślałam o moim miejscu w sieci, bo od początku nie byłam przekonana do niedawno zmienionego szablonu. W głowie wyglądał zupełnie inaczej, ale moje marne umiejętności graficzne nie pozwoliły na wcielenie w życie prawidłowej jego wersji. Ja nie lubię prowizorek, więc ciągle szukałam pomysłu i możliwości zrobienia czegoś innego. Chyba znalazłam :). Nowy szablon pojawi się niedługo, premierowa odsłona jeszcze tej nocy ;). Dziś miałam też trochę czasu i chęci by się pobawić, by powstało coś prostego i estetycznego, a do tego mojego ;).

Mam nadzieję, że wpadniecie zobaczyć (i oby zaakceptować) nowy look ;). Do tego mikropościk o tym, czemu tak, a nie inaczej będzie mój blog wyglądał.

Pozdrawiam! :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz