czwartek, 18 lipca 2013

Blender dobry na wszystko

Blender to wg mnie jeden z najbardziej niezastąpionych sprzętów do kuchni. To kuchenne dobrodziejstwo mam dostępne do użytku jedynie w domu (swojego własnego, poznańskiego się jeszcze nie dorobiłam ;) ) i staram się, jak mogę, korzystać z jego pomocy.

Moim hitem są koktajle :D. Ale do blendera można wrzucić dosłownie wszystko - owoce i jogurt, same owoce, jogurt z dodatkiem konfitury (jeśli akurat pod ręką owoców brak). Zmiksować można też wiadomo i zupy, i sosy (tego nie przyrządzałam, u mnie królują koktajlowe przekąski - przepitki? ;) ), ale także przygotować pyszną kawę mrożoną, nawet na bazie lodów waniliowych!

A mój dodatek do śniadania z ostatnich dni - jeden z koktajli: jogurt naturalny + banan + łyżka truskawkowej konfitury:

Osobiście słowo "cooking" z podkładki zamieniłabym na "eating" i byłaby to czysta prawda! ;)
To co? Blendery w dłoń? ;)

* Zdjęcia ostatnio takie sobie, bo na razie z powodu remontu w pokoju, mieszkam we własnym domu na niejakim wygnaniu, przez co mój aparat fotograficzny pozostaje niezlokalizowany :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz