czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajki, hau ;)

Witam Was serdecznie i ciepło! Ciepło się przyda tym zmarźluchom, które nie przepadają za okresem zimowym. Ja się przyznam, że zima to jednak moja ulubiona pora roku, szczególnie kiedy pada śnieg, a ciemna noc nie jest taka czarna ;).  Niestety nie zawsze mamy mroźną i białą zimę, dlatego zdarza mi się i tak marudzić na pogodę.

Z okazji Mikołajek chciałam Wam życzyć samych pyszności :). Wiem, że dzień powoli dobiega końca, każdy już pewnie zdążył poświętować, mimo wszystko w to miłe święto wiedzcie, że o Was pamiętam.


Piszę także w celu szerzenia pewnej kampanii, która może pomóc psiakom ze schroniska z mojego miasta. Byłabym Wam ogromnie wdzięczna (a pieski na pewno nie mniej ode mnie ;) ), jeśli codziennie do 18 grudnia będziecie wchodzić na stronę NAKARM PSA Z TABLICA.PL i z stamtąd wybierać psiaka, a na jego ogłoszeniu klikać w banner u góry "kliknij, żeby nakarmić"

Ja od początku akcji klikam raz dziennie w banner przy husky'm Ablu :). Kiedy jego kosteczka zapełni się w 100% (czyli serwis zanotuje 3 000 kliknięć) słupskie schronisko dostanie 20 kg karmy! I tak za każdego psa o pełnej kliknięć kostce. To wspaniała akcja, którą w bardzo prosty sposób można wesprzeć. 
Można pomóc nie tylko zwierzakom ze słupskiego schroniska, ale także psom z Elbląga.


Chciałabym też powiedzieć, że klikając zdziałasz nie tylko dużo dla zwierzaków w okresie zimowym, ale okrągły rok, każdego dnia można pomóc niedożywionym dzieciom wspierając akcję Pajacyk Polskiej Akcji Humanitarnej -> klik -> PAJACYK.

Proste, prawda? ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz