czwartek, 13 grudnia 2012

Pomysły na prezenty

W tym roku (o dziwo) zawczasu skompletowałam prawie wszystkie Gwiazdkowe niespodzianki. Starałam się dla każdego wybrać prezent ładny, osobisty, ale praktyczny zarazem. Miałam też całkiem dużo pomysłów na podarki, jednak wizja zderzyła się z rzeczywistością - czyli dość ograniczonym budżetem.

Zastanawiam się czy Wy już zakupiliście wszystkie prezenty czy czekacie do ostatniej chwili i kupujecie na kilka dni przed Wigilią, tak "na spontanie"? Chciałabym wypisać dziś swoje sprawdzone patenty na prezenty  - co nie znaczy, że moi najbliżsi otrzymują ode mnie co roku to samo :P.


Dla niej:


1. Biżuteria - wszelkiego rodzaju kolczyki, pierścionki, bransoletki i wisiorki.

2. Szal/chusta/apaszka - taki luksusowy dodatek może odmienić każdy strój.

3. Komplet pościeli - szczególnie polecam satynę bawełnianą. Jest to najprzyjemniejszy materiał na pościel jaki znam - luksusowy, miękki, przyjemnie chłodny w dotyku... W dodatku dostępny w przepięknych kolorach i wzorach (np. w sklepach Black Red White).

4. Gadżety do kuchni - umilają, przyśpieszają i ułatwiają prace w kuchni.

5. Pakiet SPA/zaproszenie na zabieg - po męczącej przedświątecznej gorączce coś do relaksu.

6. Karta podarunkowa - większość sklepów posiada już to udogodnienie w sprzedaży. Jak nie jesteśmy pewni stylu/gustu obdarowywanej będzie to dobre wyjście, a prezent satysfakcjonujący - jakby nie było zaraz po świętach sezon na wyprzedaże w pełni ;).


Dla niego:


1. Cygara, cygaretki - choć nie jestem za promowaniem palenia, to upartym nałogowym palaczom można z okazji Świąt zafundować bardziej luksusowe trucie siebie (i otoczenia btw ;) ).

2. Narzędzia - narzędzie budowlane i te mniej profesjonalne, dla majsterkowiczów to dobry przykład praktycznego prezentu dla mężczyzny.

3. Spinki do mankietów - było o biżuterii dla kobiet, teraz coś dla panów. Szczególnie tych eleganckich, którzy potrzebują takich dodatków jak spinki do koszul. Żeby wyszukać specjalne i desingnerskie modele polecam sklep: YEGO . Możecie tam znaleźć nie tylko mnóstwo spinek, ale i inne gadżety.

4. Krawat - podobnie jak w powyższym punkcie ;).

5. Bielizna - wysokogatunkowa bielizna ucieszy każdego mężczyznę.


Dla każdego:


1. Kalendarz/teminarz - polecany dla tych, którzy z niego skorzystają. Ja na przykład uwielbiam notować rzeczy w kalendarzu i jego wersja na telefonie mi zdecydowanie nie wystarcza. Znam wiele osób, które myślą podobnie - dlatego ładny i dobrze wykonany terminarz to fajny i użyteczny podarek. Można również pomyśleć o kalendarzu ściennym spersonalizowanym: ze zdjęciami i według naszego autorskiego projektu.

2. Książka/płyta - dość standardowe, ale ani książki, ani płyty ulubionych wykonawców nigdy się nie nudzą.
3. Portfel - dobrej jakości skórzany portfel, pojemny i koniecznie z grosikiem na szczęście ;).

4. Piżama - i tyle w temacie :P.

5. Gra planszowa lub wideo - można się spierać o przewagach jednych nad drugimi, nieważne. Ważne, że Święta to dobry czas by fanom i fankom takiej rozrywki zapewnić kolejne godziny dobrej zabawy.

6. Na pewno sprawdzają się także wszelkiego rodzaju kosmetyki, pojedyncze i w zestawach. Wśród moich typów szczególnie wysoko stoją perfumy (wody perfumowane) - tego chyba nikomu nigdy mało ;).

7. Pióro wieczne - elegancki i stylowy prezent dla każdego.


Tak naprawdę jest wiele, wiele innych opcji. Warto zawsze uważnie słuchać naszych najbliższych, a pomysł odnośnie prezentu na jaki wpadniemy w październiku zanotować. Często jest tak (ja mam tak przynajmniej), że w grudniu mamy w głowie zupełną pustkę, gdyż na koniec roku jest cała masa innych rzeczy do obmyślenia niż tylko Gwiazdkowe podarunki.

Moja lista powstała szybko: jest wymyślona praktycznie na poczekaniu. Zawiera zestawienie prezentów w niskim lub średnim przedziale cenowym - u mnie w domu z reguły nie znajdowaliśmy pod choinką wyjątkowo drogich prezentów jak na przykład laptopy, telefony komórkowe czy konsole. W dodatku spisując listę kierowałam się własnymi wytycznymi: co chciałabym i mogłabym kupić innym. Tablet na razie nie wchodzi w grę, więc nie ma go w zestawieniu ;).

Jeśli macie inne prezentowe pomysły to chętnie posłucham, wbrew pozorom mam jeszcze z jednym podarkiem mały problem...

A Święta coraz bliżej! :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz