poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wesołych Świąt!

I tak oto mamy już Wigilię :). Każdego roku powtarzam sobie i zakładam, że świętować zacznę dużo wcześniej niż od uroczystej wieczornej kolacji, niestety za każdym razem mi to postanowienie nie wychodzi. Na drodze stoi fakt, że w domu zawsze znajdzie się coś do zrobienia, przyozdobienia, posprzątania, itd., a ja z moimi przedświątecznymi zajęciami się nie wyrabiam.

Ale nie czas i pora na narzekanie - co musi być zrobione i tak zostanie, a co nie jest potrzebne, poczeka na kolejną okazję ;). Nadszedł długo wyczekiwany dzień... Ja cieszę się jak dziecko z okazji Świąt :D

I właśnie z tej oczywistej okazji chciałabym życzyć Wam:
 Wesołych, rodzinnych i ciepłych Świąt Bożego Narodzenia!  Szczególnie życzę Wam spokoju i zatrzymania się na chwilę w tym szaleńczym tempie życia ;). Życzę Wam byście porządnie odpoczęli w tym wolnym czasie i cieszyli się z każdej świątecznej chwili!
 A nam wszystkim życzę byśmy docenili jak wiele mamy, mając przy sobie rodzinę; zapomnieli o urazach i nie popadali niepotrzebnie w złość. A także życzę zdrowia i spełnienia marzeń! :)

Dużo myślałam, która piosenka będzie odpowiednia do mojego posta... Last Christmas takie oklepane (nie mniej i tak uwielbiam ;) ), podobnie jak inne świąteczne przeboje. Jednak w tym roku tak bardzo się cieszę, że nadeszły Święta, że wybrałam chyba odpowiednią piosenkę:

Queen - Thank God It's Christmas


Trzymajcie się ciepło! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz