czwartek, 31 maja 2012

Jeszcze jedna atrakcja

Wczoraj pisałam o dwóch już otwartych atrakcjach w Słupsku. Dziś kolejny raz się zaskoczyłam i to pozytywnie. I znów dotyczy to mojego rodzinnego regionu. Aż się cieszę na samą myśl, bo choć spędzone w domu, zapowiadają mi się ekscytujące wakacje :)

Chyba naprawdę nie jestem na bieżąco z lokalną prasę, bo taką inwestycję ciężko przeoczyć. Mi się jednak to  udało i dopiero dziś dowiedziałam się, ze w pobliżu Łeby, nieopodal jeziora Sarbsk, w czerwcu tego roku zostanie otwarty Sea Park. Będzie to Park Rekreacyjno-Edukacyjny obejmujący m.in. jedyne takie, komercyjne fokarium, muzeum ze zbiorami sztuki marynistycznej (największa ich liczba w Polsce!) oraz niesamowity park morski. Znajdować się w nim będą naturalnej wielkości modele zwierząt żyjących w morzach i oceanach, a także - to wyjątkowo ciekawe - tzw. Oceanarium Prehistoryczne z kinem 3D. Czyli w trójwymiarze będzie można obejrzeć i poznać prehistoryczne zwierzęta z głębin. Brzmi naprawdę interesująco ;).

Koniecznie zaglądnijcie na stronę internetową Sea Parku - http://www.seapark.pl/ . Ja po wizycie wprost nie mogę się doczekać wycieczki pod Łebę :D. Mam nadzieję, że taka tematyka i inność tego obiektu zafascynuje Was, podobnie jak mnie i będąc nieopodal odwiedzicie ten obiekt. Ja z kolei nie zapomnę podzielić się z Wami wrażeniami po wizycie ;).

P.S. Sea Park ma oczywiście też fejsbuka: KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz