środa, 21 marca 2012

20 marca :)

Wczoraj był sobie niby taki niepozorny dzień, ale przyniósł ze sobą kilka okazji do świętowania :D. Przede wszystkim już o 6:14 rozpoczęła się astrologiczna wiosna! Choć pogoda nieszczególnie się postarała, było wietrznie i chłodno, to jednak myśl o końcu zimy wielu ludziom poprawiła humory. 

Dodatkowo w Tunezji świętowano tamtejszy Dzień Niepodległości. Na świecie naukowcy obchodzili Międzynarodowy Dzień Astrologii. Tego dnia założono Uniwersytet Gdański. W historii też wydarzyło się wiele ciekawego: Albert Einstein ogłosił swą ogólną teorię względności (1916 r.), a w 1992 miała miejsce premiera filmu "Nagi Instynkt" (który jako klasykę polecam obejrzeć, kto jeszcze nie widział).

Tego dnia również urodziło się  kilka wybitnych osób, jak na przykład: Napoleon II Bonaparte, Fernando Torres, Andrzej Pilipiuk czy Chester Bennington z Linkin Park. Dodam (nieskromnie), że wśród osób urodzonych tego wspaniałego, marcowego dnia brakuje jeszcze jednej - mnie :D:D:D. 

Wczoraj świętowałam. Niezwykle miłe życzenia dochodziły do mnie od samego rana, w sposób bezpośredni lub pośredni cały dzień otrzymywałam dobre słowa :). Telefon i facebook miałam w użyciu jak nigdy ;) Tu w tym miejscu chciałabym serdecznie kolejny raz wszystkim podziękować. Za słowa, za kwiaty i prezenty. To takie miłe :*





 







Dodałam zdjęcia kwiatków na razie, na pochwalenie się prezentami przyjdzie jeszcze czas :). Dzięki, muaa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz