wtorek, 6 marca 2012

Najpyszniejsza kawa świata!

Zdecydowanie mój numer jeden: White Chocolate & Raspberry Frosito by CoffeeHeaven . Nie ma na świecie pyszniejszej kawy: mrożona, z wyjątkowym smakiem malin w połączeniu z lekką goryczką kawy, a raz na jakiś czas ujawnia się delikatny smak białej czekolady... CUDO! Kto jeszcze nie pił niech biegnie do najbliższego Coffee Heaven i zamówi ten nieziemski napój ;)

Mój telefon robi naprawdę kiepskie zdjęcia, wybaczcie :)
Chwilą rozkoszowałam się przy magazynie E!Stilo o (a jakże ;) ) ekologicznym lifestyle'u. Ciekawe artykuły, fajny język, mnóstwo konkretnych informacji. Cena... niestety - 9,90, ale w CH mogłam spokojnie poczytać za darmo :). Tak sobie myślę czy kupować... zawsze coś mnie powstrzymuje przed kupowaniem magazynów w takiej cenie. Dobra, przyznam się: Elle kupuję i to co miesiąc :P. Skoro E!Stilo wychodzi co dwa, wtedy cena nie wydaje się być wygórowana. Więc myślę, że w kwietniu kupię swój pierwszy egzemplarz :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz