środa, 14 marca 2012

Piosenka na dziś

Muszę każdego, kto tu zagląda bardzo przeprosić za moją opieszałość ostatnio w dodawaniu nowych postów, lecz to wszystko wina mojego napiętego programu każdego dnia. Lubię spokojnie i na luzie opisać to, czym aktualnie zaprzątam sobie myśli, a tematy typu: projektowanie infrastruktury technicznej, polityka przestrzenna regionu Morza Bałtyckiego czy leaflet about Poznan, wydały mi się na bloga nieodpowiednie ;). Lub po prostu mam już ich dosyć :P.

Dziś za to chciałam Wam przedstawić piosenkę brytyjskiego zespołu Keane, która promuje ich najnowszy krążek (zostanie on wydany 7 maja) "Silenced By The Night"


Przypadła mi do gustu :). Mam jednak inne ulubione piosenki tego zespołu, ale i tak z niecierpliwością czekam na nowy krążek.
A tu moi ulubieńcy (TOP 3 :P) z poprzednich płyt:
1. Crystal Ball - wg mnie ma bardzo przejmujący teledysk :( :


2. Stop for a minute - przez długi czas puszczałam na okrągło:


3. I jakże prosta, a fajniutka - Spiralling:



Podobają Wam się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz